Nivel "Advanced"
Adresat specialistilor din comunicare care vor sa afle ultimele tendite locale si internationale
Nivel "Intermediate"
Adresat practicienilor din comunicare care doresc sa aprofundeze strategiile eficiente de relatii publice
Nivel "Beginner"
Adresat incepatorilor in domeniul comunicarii care doresc sa afle informatii relevante si aplicabile
DATA: 31 Martie 2017 / Ora: 09.00 – 13.00 / LOC: JW MARRIOTT BUCHAREST GRAND HOTEL



Nivel de pregatire


Sustinut de

Despre curs

DATA: 31 martie 2017
ORA: 09.00 - 13.00
LOC DE DESFASURARE: JW Marriott Bucharest Grand Hotel

De-a lungul timpului, specialistii in marketing si comunicare au sustinut importanta castigarii increderii si a loialitatii consumatorului, insa exista o multime de exemple de branduri apreciate intr-un anume moment care au devenit mai tarziu irelevante si astfel au disparut din atentia acestuia si apoi de pe piata.

Dezvoltand o abordare unica si instrumente inovatoare, Golin pune relevanta la baza oricarei strategii de comunicare fiindca intelege ca aceasta poate sa faca diferenta, poate sa traduca creativitatea in rezultate concrete si sa asigure eficienta unei campanii. De aceea, la PR Academy, Golin iti arata cum iti poti face comunicarea (mai) relevanta prin intermediul a 10 insight-uri care te vor ajuta sa identifici si sa fructifici cele mai puternice oportunitati pentru branduri.

In cadrul sesiunii vei afla:

  • Ce inseamna o comunicare relevanta?
  • Ce instrumente te ajuta sa construiesti campanii de comunicare relevante?
  • Cum ne ajuta o comunicare relevanta sa construim campanii puternice, vizibile, eficiente?
  • Ce endorseri aleg pentru brandul meu astfel incat consumatorii sa se simta inspirati si motivati?
  • Cum ii faci pe consumatori sa fie atenti si sa raspunda pozitiv la mesajele brandului tau?

Vorbitori
Monica Botez
Managing Partner, Golin Romania
Monica Botez este Managing Partner al Golin Bucuresti. Anterior, ea a condus divizia Corporate a agentiei, ocupandu-se de dezvoltarea si coordonarea unor strategii de comunicare complexe si project management. Monica s-a alaturat echipei Golin in anul 2008, ca PR Manager, a devenit Head of Corporate Division in 2011, Partener in 2012 si Managing Partner in 2015. Cu peste 13 ani de experienta in PR, ea este mintea strategica din spatele unor clienti de renume din portofoliul Golin, precum AFI, Biroul de Informare al Parlamentului European, Electrolux, Franklin Templeton Investments, Orange, PeliFilip, PepsiCo sau YUM (KFC, Paul, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery). Monica este recunoscuta pentru profesionalismul, perfectionismul si pasiunea cu care isi inspira echipa si isi consiliaza clientii. Monica este licentiata in Stiinte Politice si Literatura romana si franceza in cadrul Universitatii din Bucuresti, urmand si cursurile Chartered Institute of Public Relations (UK), Institut d’Etudes Politiques, Aix-en-Provence (Franta) – Certificat d’Etudes Politiques si programul post-universitar al Facultatii de Stiinte Politice, Université Libre de Bruxelles (Belgia).

 


Irina Roncea
Head of Consumer Division, Golin Romania
Cu +10 ani experienta in comunicare de brand si corporate, Irina are o expertiza extinsa in strategie de brand, campanii creative, comunicare de criza, comunicare interna. De peste 5 ani in echipa Golin, Irina este in prezent Head of Consumer Division, coordonand comunicarea a peste 25 de branduri. Irina are si o specializare puternica in CSR, inainte de Golin fiind responsabila de comunicarea pentru unul dintre cele mai mari ONG-uri din domeniul educatiei din Romania.

Despre agentie

Golin este singura agentie de PR din Romania desemnata trei ani la rand Agentia #1 in topul Biz PR Awards. De asemenea, este singura agentie din Romania care a castigat, in acelasi an (2014), locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: Romanian PR Award, Biz PR Awards si Topul agențiilor cu care bloggerii colaboreaza cel mai bine. La Romanian PR Award, a fost de doua ori Agentia Anului – in 2010 si 2014.

Golin este si agentia de PR cu cea mai apreciata activitate in social media si digital, dupa ce campaniile realizate de The BridgeTM – singurul hub de digital si social media integrat intr-o agentie de PR din Romania – au dus echipa pe podiumurile celor mai importante festivaluri locale din industrie in 2016. Astfel, Golin a fost cea mai premiata agentie de PR la cea mai recenta editie Webstock, singura agentie de PR premiata la Internetics si locul 4 in topul general al agentiilor premiate la acest festival, in timp ce la Romanian PR Award a dominat social media si digital PR, obtinand Gold la ambele categorii. De asemenea, Golin este votata in fiecare an de bloggerii din Romania pe locul I in topul Biz al agentiilor cu care acestia colaboreaza cel mai bine, inca de la prima editie a clasamentului, din 2014.

Agentia a fost infiintata in anul 2006, sub numele de Lowe PR, iar in 2011 s-a afiliat la reteaua internationala Golin. Cu o echipa de 40 de specialisti, Golin este o agentie full service, cu expertiza de top in mai multe domenii, cu focus special in comunicare financiara, real estate, FMCG, comunicare de criza, CSR si social media.

Pentru mai multe informatii, vizitati golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Cine participa
  • Directori de comunicare si corporate affairs
  • Specialisti comunicare interna
  • Specialisti new media
  • Consultanti din agentii de comunicare
  • Consultanti independenti
Inscriere

Taxa de participare la PR Academy include: accesul la doua workshopuri, in ziua de 31 martie, intre orele 09.00 - 13.00 si 14.00 -18.00, toate prezentarile incluse in program, pauzele de cafea, accesul la materialele si prezentarile speakerilor inclusi in program.

Pentru mai multe detalii cu privire la inscriere, va invitam sa accesati aceasta pagina.

Contact

Pentru informatii legate de program sau invitati, ne puteti contacta la adresa office@evensys.ro sau la telefon (+4) 021 231 72 13 / 15.