workshoP 1
NEW COMMUNICATION STRATEGY
Seminarul va avea loc intre orele 09.00-13.00
Despre comunicarea de la mass-media la micro-media

Acest seminar va oferi o introducere in peisajul complex din media, de la jurnalismul de masa la jurnalismul de nisa si micro influenceri. Va prezenta cele mai bune metode de a lucra cu diferite tipuri de creatori de content si va explica cum poti crea campanii captivante cu care publicul sa interactioneze.

SUBIECTE ABORDATE
  • Cum este mass media inlocuita de micro media si ce consecinte are pentru oamenii din comunicare
  • Cum poti crea un plan de comunicare de succes imbinand mass media si micro media, astfel incat sa ajungi la fiecare dintre partile interesate prin cele mai relevante canale
  • Cum sa navighezi prin mediul bloggerilor, jurnalistilor si al influencerilor din social media
  • Cum sa gestionezi probleme de etica- identificarea crizelor inainte sa inceapa, cum sa contracarezi zvonurile si fake news-ul
  • Cum sa construiesti platforme de mesaje care sa poata fi comunicate cu succes intr-o multitudine de variante, fiecare potrivita pentru mediul targetat
  • Cum sa evaluezi si sa redefinesti procesul existent- identificarea punctelor tari si slabe si care sunt posibilele solutii
CUI I SE ADRESEAZA
  • Communication Directors
  • PR Managers
  • Marketing Directors
  • Brand Managers
  • Communication Specialists

 

Cine va vorbi
Sorana Savu - Senior Partner, Premium Communication

Cu o experienta profesionala de 20 ani, Sorana Savu este Senior Partner la Premium Communication, agentie independenta de relatii publice, specializata in comunicare strategica. Ea coordoneaza programele de comunicare ale clientilor din portofoliul agentiei, printre care se numara companii ca Flanco Retail, ArcelorMittal, Xerox sau Porsche Inter Auto. In paralel cu activitatea de relatii publice, Sorana a sustinut cursuri de comunicare la Universitatea Bucuresti (FJSC), Universitatea Media, DallesGo, dar si in cadrul Qualians. Din 2012, Sorana este Certified Investor Relations Specialist, calificare obtinuta la Investor Relations Society, Marea Britanie. Sorana a absolvit in 1997 Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti, iar in 1996 a obtinut o specializare in relatii publice, in cadrul California State University.

Acest curs are loc pe 30 martie 2018. Pentru inregistrare click aici.
PACHET PR ACADEMY

Participi la o zi de workshop-uri pe 30 martie, la PR Academy


•  Acces la 2 workshop-uri
•  Acces la materialele de curs
•  Pauze de cafea si pranz

PACHET PR Forum

Participi la PR Forum si PR Academy, pe 29 si 30 martie.


•  Acces la conferinte si seminarii
•  Acces la 2 workshop-uri
•  Acces la materialele de curs
•  Pauze de cafea si pranz