workshoP 2
CREATIVITY IN PUBLIC RELATIONS
Seminarul va avea loc intre orele 09.00-13.00
Despre creativitatea in PR

Teritoriul creativ este azi intens disputat si fragmentat intre disciplinele de comunicare – advertising, PR, digital, experiential sau BTL, cu totii avem idei bune de pus pe masa. Si adevarul este ca, la finalul zilei, nu (mai) conteaza de unde a venit the big idea ci cum un concept nascut in sala de brainstorming prinde viata, intra in implementare si genereaza rezultatele dorite. Axat pe content, brand experience, consumer activations, canale si mesaje care genereaza buzz si talkability, creativul nu mai este “a lonely wolf” in agentiile si departamentele de PR ci o functie esentiala in organigrama, iar creativitatea e un must in suita de competente ale omului de comunicare. De ce si cum facem creativitate relevanta si de impact in si prin PR vom afla impreuna la acest workshop.

In cadrul sesiunii vei aflA
  • Cine este creativul de PR si ce face;
  • Unde incepe si unde se termina procesul creativ;
  • Insight who? – Cum un insight bun pune in miscare motorul creativ;
  • Idei de festival, campanii relevante sau PR care construieste reputatie, awareness & drives sales?;
  • What's sexy about financial results – poate fi comunicarea corporate sau creativa?
  • De la criza la oportunitate e doar un pas … creativ - Rezolvari creative ale situatiilor de criza;
  • Pitch elevators, tissue sessions, proactive ideas, pitching – cum livrez ideea si make things happen.
CUI I SE ADRESEAZA
  • Communication Directors
  • Corporate Affairs Directors
  • New Media Specialists
  • Brand Managers
  • Media Relations Specialists
  • PR Managers

 

Cine va vorbi
Irina Roncea - Deputy Managing Director, Golin Romania

Cu o experienta extinsa, de peste 12 ani, in PR si media, Irina are un background puternic in comunicare corporate si de brand. Astazi, conduce o echipa de peste 40 de specialisti in PR in cadrul Golin, coordonand comunicarea a peste 30 de clienti din portofoliul agentiei. Irina are si o specializare puternica in CSR, inainte de Golin fiind responsabila de comunicarea pentru unul dintre cele mai mari ONG-uri din domeniul educatiei din Romania.

Andrada Busuioc – Executive Director - Corporate Division, Golin

Andrada are o experienta de peste 13 ani, cu o specializare puternica in comunicarea corporate si financiara. S-a alaturat echipei Golin in urma cu peste 5 ani, acoperind in aceasta perioada intregul spectru al comunicarii corporate, de la servicii financiare la real estate, IT sau institutii, cu focus pe comunicarea strategica si de criza. Astfel, Andrada s-a ocupat de comunicarea pentru clienti precum AFI Europe Romania, Mastercard, Franklin Templeton Investments, Electrica, Groupama Asigurari, Asociatia Romana a Bancilor, PeliFilip sau Biroul de Informare al Parlamentului European in Romania. Unul dintre cei mai experimentati comunicatori din piata locala, cu o expertiza unica in ceea ce priveste comunicarea listarilor la bursa, Andrada a coordonat o serie extinsa de proiecte din acest domeniu, de la SPO-ul Transgaz si listarea Fondului Proprietatea pe Bursa de la Londra, la istorica listare duala a Electrica pe bursele de la Bucuresti & Londra. La acestea s-au adaugat, recent, comunicarea primei listari a unui operator din domeniul food service – Sphera Franchise Group, si a primei listari a unei companii din Republica Moldova la Bursa de Valori Bucuresti – Purcari Wineries. Proiectele in care s-a implicat au adus agentiei peste 15 trofee Gold si Silver la festivalurile industriei din ultimii ani, contribuind la performanta Golin de a fi #1 pentru 4 ani consecutiv in topul agentiilor de PR din Romania realizat de revista Biz si compania de research Unlock. Inainte Golin, Andrada a activat timp de 6 ani ca jurnalist economic si ulterior si-a aprofundat cunostintele deruland cercetari pentru Grupul de Economie Aplicata si absolvind un doctorat in Economie, precum si un program de masterat la Universitatea Paul Cezanne Aix Marseille III.

Roxana Diba - Head of Brand Communication, Golin

Un comunicator cu un puternic simt etic si strategic, dar si un storyteller entuziast si creativ, Roxana are peste 10 ani de experienta in PR, dintre care aproape 8 la Golin. Expertiza ei vasta acopera un spectru larg de activitati specifice comunicarii de brand – project management, media relations, client service, CSR, comunicare interna, comunicare de criza, precum si social media si management-ul proiectelor cu influentatori. in rolul de Head of Brand Communication, Roxana ofera o consultanta complexa in dezvoltarea si conceptualizarea strategiilor de PR si coordoneaza o echipa extinsa care comunica pentru clienti precum Electrolux, Lidl, brandurile Sphera Franchise Group, brandurile Unilever, VEKA, World Class Romania etc. De-a lungul anilor, proiectele in care s-a implicat au fost recunoscute la cele mai importante festivaluri locale si internationale, cumuland peste 20 de trofee Gold & Silver si contribuind la performanta agentiei de a fi numita de doua ori Agentia Anului la Romanian PR Award si #1 pentru 4 ani consecutiv in topul agentiilor de PR din Romania realizat de revista Biz si compania de research Unlock. Inainte de a se alatura echipei Golin, Roxana a facut parte din ONG-ul studentesc Voluntari pentru Idei si Proiecte. Roxana are o adevarata pasiune pentru storytelling, lalele, cafele si fotografie. Caracterizata de o curiozitate intensa si de un apetit pentru noi descoperiri, Roxana ofera regulat mostre savuroase de inspiratie si umor pe propriul blog – www.dibette.ro.

Acest curs are loc pe 30 martie 2018. Pentru inregistrare click aici.
PACHET PR ACADEMY

Participi la o zi de workshop-uri pe 30 martie, la PR Academy


•  Acces la 2 workshop-uri
•  Acces la materialele de curs
•  Pauze de cafea si pranz

PACHET PR Forum

Participi la PR Forum si PR Academy, pe 29 si 30 martie.


•  Acces la conferinte si seminarii
•  Acces la 2 workshop-uri
•  Acces la materialele de curs
•  Pauze de cafea si pranz